21 Kasım 2008

Crazy Dance

Bedük şarkılarıyla da klipleriyle de gerçekten çok eğlenceli işler yapıyor. Özellikle yeni albümü Dance Revolution'daki Automatik'in klibini çok takdir ettim, en çok da barındırdığı crazy dance sahneleri yüzünden. Şarkı da fena değil, Daft Punk-Technologic esintili olmuş biraz. Tabi Bedük'ün çok daha güzel şarkıları mevcut.

Bu arada aşağıdaki youtube videosunu Türkiye'den göremeyenler için şöyle bir kolaylık mevcut aslında. Bunu yapınca youtube'a her türlü bağlanıyorsunuz ktunnel vs gibi şeylerle uğraşmadan. Bilgisayarınızın c:\WINDOWS\system32\drivers\etc\ (MACos için /private/etc) klasöründeki hosts dosyasını açın ve en altına şu satırı ekleyin:

208.117.236.69 youtube.com www.youtube.com

Youtube sizindir artık.

4 yorum:

Yigit Tileylioglu dedi ki...

Dr.AliHa'dan bekledigimiz gibi.. Kokunden youtube sorununuzu cozun!!!

onurka dedi ki...

Iyi Gunler,

Benim sorum doktor beye olucakti... Ben dediginiz yaziyi bilgisayarima kopi peyst ettim ama hala internetlerdeki youtube ekranlarini goremeeyorum ama youtube.com u gorebiliyorum nedendir?

Tesekkur ederim

Diyavol dedi ki...

Sayın OnurKa size tavsiyem tarayıcınızın önbellek ve çerezlerini temizleyip o sayfaları yeniden denemeniz. Bundan da sonuç alamazsanız ve illa youtube'u sayfalarda gömülü görmek isterim diyorsanız başka bir memlekete taşınıp kesin çözüm sağlaybilirsiniz.

onurka dedi ki...

sayin Ali ha
sanirim basbakan da senin blogu okuyo kendisi dun tam senin yazi uzerine "ben giriyorum siz de girin" demis YouTube hakkinda