19 Mart 2007

Ankara..

Her haftasonu gitmek lazım. Hatta mümkün olsa akşam iş çıkışı gidip, sabah yeniden işe dönmek lazım.

Bana Seçkin'in gösterdiği ve onun da çok sevdiği sözlerdeki gibi:

Kaçamayıp da saklanan kedicikler gibi
Sığındım senin sıcaklığına
Sevemiyorsan İstanbulu benim gibi
Kaçalım yine bozkırlara

Olay İstanbul'u sevmemek veya sevememek de değil aslında. Seni sen yapan şeyi, seni başkası yapmaya çalışan şeyden daha çok sevmekle alakalı. Benim için bazı şeyler illüzyondan öteye gitmiyor malesef, bazıları güne onlarsız başlayamadıklarını iddia etse de..

2 yorum:

Diego dedi ki...

sarki Pinhani - Istanbul'da

unique dedi ki...

bu sarkiyi ne zaman dinlesem aklima hep: "bozkirda yesil bir yuva bilgi yuvasi,..." diye baslayan ve bir ara her ptesi sabahimizi ve cuma aksamimizi susleyen parca geliyor..

ankara mi guzel, oradaki insanlar mi emin degilim ben hala..