23 Ocak 2007

Cornered the boy kicked out at the world, the world kicked back alot fuckin' harder...

Dünya aslında güzel yaşanır bir yermiş ama insanlar onu baştan yanlış tasarlamış gibi gelmeye başladı bana. Şu anda ve şu yaşımızda, yaşadığımız veya yaşatılmaya çalışıldığımız hayatın en ufak bir mantıklı tarafı yok. Hayatımıza "yaz saati uygulaması" gibi bir şey getirmek lazım, en mutlu olmamız gereken, ama en mutsuz olduğumuz zamanları daha aydınlık geçirmemizi sağlayacak. Bir zaman sonra kış saati uygulamasına geçilir nasıl olsa, ben uzun ve aydınlık günleri şimdi yaşamak istiyorum, 25 yıl sonra değil.

Başlık, muhteşem The Libertines'ın bir şarkısından bu arada.. The Libertines dinleyin, dinletin..

1 yorum:

unique dedi ki...

Bu yaz saati uygulamasini sen uygulamaya basla, ac butun isiklari sonuna kadar... Yeni baslayan gune daha olumlu bak!!!

Ben bugun oyle yapmam gerektigini dusundum acikcasi, kafamin karisik bir aninda, senin yazini okudugumda.. Evet dedim, bugunleri yasamak lazim, sonrasinda neler olur, nasil olur ve bu gunku kadar keyifli olur mu bilemeyiz!!!

Hadi bakalim yaz saati uygulamasi baslatiyorum izninle... Daha keyifli-aydinlik gunlere!