27 Şubat 2009

Aksamdan Kalanlara Koca Kari Kokteyli Tarifleri

Butun tarifler tek porsiyonluk. Icerigi bir su bardagina koyun ve karistirin.

Denemedim, denemeyin.


Kuru anans aromali, insani cocukluguna goturen AlkaSeltzer
125 ml icme suyu
125 ml soda
5 tane bebek aspirini



Nane aromali, ferahlatici AlkaSeltzer

250 ml icme suyu
1 adet aspirin efervesan
1 adet Talcid


Portakal aromali, kalsiyum destekli AlkaSeltzer
250 ml icme suyu
1 adet Calcium-Sandoz efervesan
1 adet aspirin
1 adet Talcid


Mandalin aromali, c-vitamini destekli AlkaSeltzer
125 ml icme suyu
125 ml soda
1 adet Redoxon
1 adet aspirin
1 adet Talcid


"Su tekilanin ustune bi cila atayim ama sonrasinda basim da agrimasin" diyenlere, AlkaSeltzer-Cila
250 ml miller
1 adet aspirin
1 adet Talcid



"Eve yeni geldim, kafam yaprak gibi ama hala patlamak istiyorum" diyenlere, AlkaSeltzer-Enerji

250 ml RedBull
1 adet aspirin
1 adet Talcid



"Bu gece illaki kalbimi patlatacam" diyenlere AlkaSeltzer-KalpKrizi

250 ml RedBull
1 adet XTC
1 adet aspirin
1 adet Talcid

2 yorum:

mısır dedi ki...

bu ne ya? ben de alkollü bişeyler zannetmiştim.
al benden de bi tarif: mentos+kola

Diyavol dedi ki...

alkolden basi agriyanlara bunlar