13 Şubat 2009

Tek Kanal TV

Ortalarda olmayan digiturk kumandası sayesinde 1980'lerin sadece trt izlenebilen zamanlarına geri döndüm. Hatta Fildişi Sahili milli maçı için trt1'i açtıktan sonra epey bir süre trt1'e takılıp tam uyum sağladım o günlere, taa ki Fenerbahçe'nin basket maçı için zorunlu olarak kanal değiştirene kadar. İlginç oluyor valla hiç bir seçim hakkı olmadan kanal sana ne verirse onu seyretmek zorunda olmak. Bu arada kalkıp digitürk zamazingosundan kanalları değiştirmeye üşendiğimden bunlar başıma geliyor tabi ki. Ama kim uğraşacak 5. kanaldan 94. kanala teker teker geçmekle.

Bu arada uzun zamandır trt seyretmiyordum, iyi oldu bu. samanyolu tv'den daha mide bulandırıcı bir kanal olmuş. digiturk'ten silme şansım olsa hemen silerim. Belki yeni alacağım muhteşem kumandada bu türlü özellikler de vardır, neden olmasın.

samanyolu demişken yayınladıkları şu muhteşem programı da daha youtubedan falan izlemeyen varsa izlesin. Satanistlikle ilgili muhteşem bir yapım. Taa new jerseylerden gözyaşı ve emekle yoğrulmuş bir yapım tabi ki her samanyolu yapımı gibi. Gizli kamera görüntüleri falan o kadar çarpıcı ki izlerken donakaldım. Hele ki o masum kediciğe yapılanlar. Bunları izleyip inanan varsa aklına koyayım. 2 bölüm halinde:

1.


2.

1 yorum:

onurka dedi ki...

program icinde cok degerli bir cok saptama olsa da "yarin bir gun o kedi senden davaci olacak" tespiti beni benden aldi...

AliHA senin kedi sevgin de herkesce bilinir, umarim o kediler bir gun senden davaci olmazlar