18 Şubat 2007

Bıyık Güncesi..

Bıyıklarım günden güne emek ve sabırla uzarken, bıyığın aslında ne kadar kullanışlı bir aksesuar olduğunu da daha iyi anlamaya başladım. Mesela:

Diyelim bardaktan su içtiniz. Suyu içtikten birkaç dakika sonra farkediyorsunuz ki, hepsini içtiğini sandığınız suyun bir kısmı bıyıklarınızda saklanmış. Bu suyu ufak dudak ve dil hamleleriyle yeniden içebiliyorsunuz ve susuzluğunuzu bir süreliğine daha dindirebiliyorsunuz.

Yani mesela bir bıyıklı, bir de bıyıksız kişiye su içirip onları çöle salsanız, bıyıklı daha uzun hayatta kalacaktır. Kaktüs olmak gibi bir şey, yedek su deponuz oluyor.

Unutmayınız ki "imaj hiçbir şeydir, susuzluk her şey".

3 yorum:

unique dedi ki...

Fotograf istiyoruz...

melf dedi ki...

katılıyorum ben de. Ne zaman bıyıklı bir resmini koycaksın alicim?

memo dedi ki...

Ben de bi biyikli resmin vardi oyle dalga gecmek icin cektirmistin sandim, harbiden biyik mi biraktin?

Burda zenciler disindan biyikli kimse yok. :)

yo yo yo