08 Şubat 2007

Teo..

Teoman'la münasebetim, yıllar önce Kolej'in Kurufasülye Günü'ndeki konser sonrası ben "Bravo Teoman" diyince bana dönüp selam vermesi ve adını hatırlayamadığım sosyetik bir mekanda Seçkin'e "Kafam yaPrak gibi" demesidir..

Çoğu şarkısını pek sevmesem de, güzel sözleri var bazılarının.. Hatta "Yağmur" en sevdiğim Türkçe şarkılardan biri.

Neyse..

Uzun lafın kısası, Teoman hayatımda gördüğüm en güzel ropörtaja imza atmış zamanında, her izleyişimde ayrı bi keyifleniyorum, siz de izleyip keyiflenin istedim..

Gerçi Etiler'e laf etmiş.. Hoop Teoman ayağını denk al lannn..

3 yorum:

Diego dedi ki...

nu teras'da baslayan sonra ayni gece godet'de devam eden muhabbetimizden sonra teoman en kral arkadaslarimdan birisidir. laf soyletmem.. helal sana teoman, ic dagit her gece!

melf dedi ki...

çok merak ettim, işte olduğum için bakamadım ama eve gidince bir göz atayım bari. ben teoman'ı severim aslında, şarkılarını da beğenirim. Bu adamın oynadığı "mumya firarda" diye korkunç bir komedi denemesi film vardı. Bu film her nakımdan hem cidden çok kötüydü, hem de teoman'ın oyunculuğu son derece donuk ve yetersizdi. Bir gür Kürsat Başar'ın şu yemek masalı programında Teoman bu filmle ilgili konuşmuştu da dedikleri ile gözüme girmişti. Anlattığına göre arkadaşları içip içip bunun filmini izliyorlarmış, sonra en saçma yerlerinde teoman'ı arayıp dalga geçiyorlarmış. Bu hikayeyi açık şekilde anlattığı ve kötü olan bir şeyi kıvırmadan kabul ettiği için sempatim artmıştı.

Ahmet C. Toker dedi ki...

bu roportajda en onemli nokta, roportajin ortalarina dogru gecen alt yazi. Seda Sayan kimin evlenme teklifini red eetti? Yezidi'nin sayin Seda Ablama ilgisi oldugunu biliyordum, ama evlenme teklif edeceini hic dusunmezdim. Soyleyin dostlar bana, alt yazida adi gecen yigit adam Yezidi mi?