21 Şubat 2007

Tied To The 90's..

"We're tired of the 90's
But we're tied to the 90's"

Travis'in şarkıda dediği gibi ben de müzik anlamında 90'lara takılı kalmış durumdayım uzun zamandır. Onların aksine en ufak bir sıkılma, yorulma durumu da yok bende, hayatımın sonuna kadar aynı şarkıları dinleyeceğim galiba.

"Madem bu kadar takılmış durumdayız 90'lara, arada 90'lardan sevdiğimiz şarkıları blog'a koyalım" dedim.. Gerçi Disco 2000'i falan zaten koymuştum önceden.

Bugünkü şarkımız zaman olarak tam 90'lar sayılmayacak olsa da (albüm 89 çıkışlı), 90'ları çok çok etkilemiş bir gruptan, ondan sakıncası yok bence. Hatta 90'ları başlatan grup belki de. 90'ların İngilteresinde müzik adına güzel ne yapılmışsa en az %25'i bu Stone Roses sayesindedir. Diğer bir %25 Smiths olsa, gerisi de Beatles falan işte.

Neyse, şarkımız: The Stone Roses, "I Wanna Be Adored".

2 yorum:

aysenaz dedi ki...

bu videolara bir ben yorum yaziyorum galiba.
gecen yil ya da onceki yil miydi efes pilsen one love fest de cikmisti ian brown. az biraz solo albumlerden soylese de baya bir stone roses calmisti. cok guzeldi.
seckin tarzi ilkokul kompozisyonundan sonra en guzel stone roses sarkisini aciklamaya geldi. bence going down.
yes she look like a painting- jackson pollock's number five
ne kadar guzel

Diyavol dedi ki...

Ben en çok Waterfall'ı severim. Hatta arada kaldım bunu mu koysam onu mu koysam diye ama Waterfall'ın adam gibi vidyosunu bulamadım.
Zaten bana acaip baharı hatırlatır o şarkı, nisan-mayıs gibi onu da koyayım bari.