11 Temmuz 2007

Şerefsiz iPod..

Daha alındığının ikinci günü 20 küsur GB arşivimi yedi, hadi dedim sabırlı olalım, bu seferlik affedelim, zaten suç ondan da boktan programı iTunes'da..

Arada kendisine mümkün olduğunca iyi baktım. Hatta Seçkin bilir, üstündeki çiziklere üzülüp içindeki ve bilgisayarımdaki şarkıları yeniden silmesin diye gittim orjinal cilasını aldım aletin. Cila az buz bir şey de değil. 2 ayrı cilası var, biri plastik ön tarafı için, diğeri metal arka yüzü için. Bu metalik cila zehirli mehirli bir şeymiş, sürerken özel eldiven falan takıyorsun, yani hayatımı tehlikeye attım bu alet için..

Peki o ne yaptı, daha cilası kurumadan ekranda :( çıkardı. Bu işaret iPod'unuz yaprak döneri yedi demekmiş. Adamların kaç paraya sattıkları, tek görevi şarkıları saklayıp gerektiğinde çalmak olan sikindirik aleti 6 ayda bir daha açılmamak üzere bozuluyor, üstüne de ta.ak geçermiş gibi smiley çıkarıyorlar ekrana. Aman ne kadar da şirin..

Neyse götürdük servise, bekledik 1 ay, adamlar dedi "bu bozulmuş, biz de yapamıyoruz, yenisiyle değiştirelim" ben de "iyi peki" dedim, "pek naziksiniz", aynı aletten bir tane daha verdiler.

Bugün bu son verdiklerini spora götürdüm. Her zamanki menülerdeki mallığına falan rağmen güzel güzel çalıyordu şarkıları. Sonra eve dönerken yine açtım aleti, alet şarkı geçişlerini başarıyla yapıyor ama şarkıların sesini veremiyor. "Bunlar iPod için olağana hatalar, hadi bi resetleyeyim şunu" dedim, resetleyince ekrana ne geldi dersiniz?

:(

Ben de internet/chat kısaltması kullanayım:

AK iPod.

1 yorum:

onurka dedi ki...

Bir ankarali olarak yaprak doneri yenmesine, :( smiley'si konmasini cok icerledim.